...från Mellangården till Södergården...

2010-11-10

...1 veckas försening

... idag kom brevet från Vallsjöhus som berättar om leveransen. Men de är tyvärr en vecka försenade, grrr. Igår fick ett positivt besked från vår köksleverantör. Vi får köpa visnings ex av kyl och frys och får 6000:- i rabatt.

Fick även prov på den vitlaserade eken till trappan men det provet får Vallsjöhus i retur. Gör om gör rätt. Vår trappa kommer från SnickarLaget, där jag (R) tidgare arbetat. Så jag vet att vi kan få en nyans riktigt nära vårt golv på trappan. Vår tanke är att vi ska ha plansteg, sättsteg, handledare och överliggare på räcket i samma nyans som golvet. Övrigt ska vi ha vitt.

Gällande hemligheten så blev det inte som jag tänkt. Planerade att byta jobb och jag fick jobbet jag sökte. Men det kändes inte rätt så jag tackade nej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar