...från Mellangården till Södergården...

2011-02-09

...att en natt i Tranås

...kan göra så mycket. (H) har vaktat syrrans hus i tre dagar och igår sov även jag där. Så snickarna har nu hållt på i två dagar sen jag sist var i huset. Hade inte tänkt åka dit ikväll men då far ringde och berättade om allt som hänt så var jag tvungen att greppa tag i kameran och ta mig en titt.


Utlovade köksbilder


Fläktskåpet


Detaljbild vid skafferiet


Här ska diskmaskinen stå


Skurklossar


Ett par innerdörrar är nu på plats.


Köksfönster


Köksfönster med specialfoder


Fönsterbänk


Altandörr

2 kommentarer:

  1. Det ser superfint ut! Jag förstår att ni var glada efter kvällens besök i huset. /Josefine

    SvaraRadera
  2. nu har de börjat kakla med...

    Badrummet uppe, blir bättre än vi kom ihåg plattan.

    SvaraRadera